معرفی
خانه > معرفی
ورود اطلاعات اولیه
اطلاعات پایه (شامل کالاها، قیمت، مشتریان، انبارها و موجودیها و …) از طریق بارگذاری فایل اکسل و یا به صورت خودکار از نرم افزار حسابداری به آیاوردر منتقل میشود.
تعریف تصاویر کالاها
تصاویر کالاها را به صورت دستهای از طریق فایل زیپ شده یا به صورت تک به تک وارد سایت مدیریت کنید. میتوانید برای هر محصول یک یا چند تصویر تعریف نمایید.
دسته بندی کالاها و ساخت کاتالوگ
کالاها را به دسته بندیهای شناور (برچسبها) تخصیص دهید. کاتالوگهای دلخواهتان را (مانند کالاهای راکد، پر فروش و …) ایجاد کنید.
مسیربندی اولیه
مشتریان منتقل شده را از طریق فایل اکسل به صورت یکباره به مسیرهای ویزیت تخصیص دهید. مسیرهای ویزیت می توانند به یک (یا چند) ویزیتور مربوط شوند.
تخصیص کالا و انبار
میتوانید به ویزیتور دستههای کالا تخصیص دهید به صورتی که دستههای دیگر قابل مشاهده نباشد. همچنین میتوان به ویزیتور، انبار اختصاص داد به طوری که موجودی آن انبار دیده شود.
ایجاد نواحی
تقسیم بندی نواحی ویزیت را با کلیک کردن بر روی نقشه و ساخت ناحیه انجام دهید.
نواحی میتوانند به صورت ناحیه و زیر ناحیه باشند.
لاگین ویزیتور و دریافت اطلاعات
ویزیتور با نام کاربری و رمز عبور خود به برنامه وارد شده و بهروزرسانی میکند. هنگام بهروزرسانی باید به اینترنت متصل بوده و پس از آن میتواند به صورت آفلاین ویزیت خود را انجام دهد. قابلیت آپدیت اتومات بدون درگیر شدن کاربر نیز وجود دارد.
دریافت سفارش
قیمت مشتری، موجودی کالا، امکان سفارش گیری بر روی چند واحد و فیلتر کردن کالاها با تفکیک برند و برچسب از امکانات صفحه سفارش گیری میباشد. مدیر میتواند محدودیت سفارش گیری صرفا در محل مشتری را فعال یا غیر فعال کند.
موجودی آنلاین
با فعال شدن این ماژول، هنگام تأیید نهایی سفارش توسط ویزیتور، موجودی وبسایت مدیریت در همان لحظه چک میشود و محصولاتی که موجودی لازم را ندارند مشخص شده و ویزیتور میتواند آنها را اصلاح کند.
ثبت نقاط مشتریان
ویزیتور در اولین تور ویزیت، موقعیت مکانی مشتریان خود را با استفاده از GPS دستگاه ثبت میکند. ثبت موقعیت مکانی مشتری میتواند از طرف مدیریت برای ویزیتورها اجباری شود. اعتبار سنجی نقاط ثبت شده توسط گزارشات مدیریتی انجام میشود.
ثبت گزارش ویزیت و تصویر
ویزیتور در حین ویزیت میتواند تصویری از فروشگاه (بنر تبلیغاتی، شلف، محیط فروشگاه، تصویر سردر و …) و گزارش ویزیت خود را ثبت و ارسال کند. همچنین گزارش ویزیت میتواند در صورت عدم سفارش گذاری مشتری اجباری شود.
ثبت فرم
فرمهای ساخته شده در پنل مدیریت، توسط ویزیتور پر میشود. سوالات مشخصی از فرم یا تمام فرم میتواند برای ویزیتور اجباری شود.
مدیریت سفارشات
پس از ارسال سفارش به پنل مدیریت، سرپرست فروش سفارشها را تأیید و نهایی میکند. تأیید سفارشات به منزله مجوز انتقال به سیستم حسابداری است.
تأیید مشتریان جدید
مدیران، مشتریان جدید ثبت شده توسط ویزیتورها در حین ویزیت را از روی اطلاعات ارسالی ویزیتور، موقعیت مکانی، بررسی تکراری نبودن مشتری، آن را تأیید یا رد میکنند.
نظارت بر عملکرد ویزیتور
تأخیر در شروع و تعجیل در اتمام کار، مجموع زمان مفید و … همچنین صدای ضبط شده ویزیتور، جهت بررسی نحوه پرزنت را در گزارش فعالیت ویزیتور بررسی کنید.
گزارش اجرای برنامه ویزیت
میزان اجرا شدن برنامه ی تخصیص داده شده به ویزیتور را به صورت جدولی و بر روی نقشه مشاهده کنید. این گزارش میتواند بر اساس ویزیتور، سوپروایزر و بازه زمانی محدود شود.
گزارش مسیر حرکت ویزیتور
در مسیر حرکت ویزیتور از نقطه شروع حرکت تا پایان، نقاط ثبت سفارش، ورود/خروج از مشتری، ثبت گزارش ویزیت و فاصله تمامی این موارد تا موقعیت واقعی مشتری در این گزارش در دسترس است.