ماژول ها

علاوه بر امکانات پیشرفته نرم افزار پخش مویرگی iOrder، قابلیت‌های منحصر به فردی به صورت ماژولار به نرم افزار اضافه خواهد شد. برخی از ماژول‌های iOrder برای استفاده مدیران و سوپروایزرها و برخی برای استفاده ویزیتورها هستند.

۱- اتصال به نرم افزارهای مالی

همواره تغییر نرم افزارهای سازمانی و مالی، هزینه‌های سنگین مالی و تغییرات عملکردی پرسنل را در پیش دارد. اما بهینه سازی سازمان فروش و مکانیزه کردن آن از یک طرف و دریافت گزارشات به هنگام و به روز از طرف دیگر، از نیازهای اولیه و اساسی شرکت‌های پخش می‌باشد. با استفاده از تکنولوژی ادغام و اتصال (Integration) نرم افزار آی‌اوردر، دیگر نیاز نیست که نرم افزار سازمانی (Back Office) خود را تغییر داده و کافیست با راهکارهای اتصال ما، نرم افزار خود را به نرم افزار آی‌اوردر متصل نمایید.

در این هنگام، در صورت مطلوب بودن نرم افزار سازمانیتان، با روش‌های به روز، نرم افزار آی‌اوردر به نرم افزار سازمانی شما متصل شده و همانند یک راهکار یکپارچه بدون فوت زمان و انرژی و با کمترین هزینه در دسترس بوده و می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

روش‌های اتصال

بر اساس استانداردها و روش‌های موجود، می‌توان از ۴ روش زیر جهت اتصال بهره برد:

  1. استفاده از وب سرویس‌ها (API)
  2. استفاده از پلاگین‌ها و ربات‌های آماده شده
  3. طراحی و ساخت پلاگین و ربات‌های جدید
  4. استفاده قابلیت انتقال فایل‌های Excel

نرم افزارهای مالی وصل شده

۲- تحصیلداری

با این ماژول قابلیت تحصیلداری برای ویزیتورها و یا تحصیلداران فعال گردیده و بر اساس تعاریف انجام شده در مورد تسویه هر مشتری، تحصیلدار و یا ویزیتور قادر به دریافت و ثبت لحظه‌ای اسناد مالی مشتری خواهد بود. این اسناد بر اساس لینک انتقال موجود بین نرم افزار iOrder و نرم افزار مالی، اسناد دریافتی را به صورت مکانیزه به بخش مالی سازمان منتقل می‌نماید.
این ماژول تاکنون به سیستم‌های مالی MIS، iMaster، سپیدار و شایگان و … متصل شده است و این قابلیت را دارد که به راحتی به هر نرم افزار دیگر مالی و سازمانی نیز متصل شود و فرایندهای دریافت اسناد مالی فروش توسط ویزیتورها، موزعین و تحصلیداران را به صورت کاملا مکانیزه در اختیار سازمان‌های فروش و مالی قرار دهد.

۳- توزیع و ارسال

با تعریف حداکثر وزن و حجم هر تراک و همچنین تخصیص ناحیه توزیع، سرجمع سفارش‌های نهایی شده را دریافت کنید.

همچنین موزع بر روی دستگاه خود سفارش‌ها را مشاهده کرده و قابلیت دریافت امضاء و اصلاح سفارش را نیز دارد.

۴- هیت ریت

درصد ویزیت‌های موفق هر ویزیتور را در گزارش هیت ریت بررسی کنید. میزان ویزیت‌هایی که منجر به سفارش گذاری شده نسبت به تمامی ویزیت‌های ویزیتور (در هر بازه زمانی)، درصد ویزیت موفق ویزیتور را به شما ارائه خواهد داد.

۵- اتصال به تلگرام

تمامی فعالیت‌های ویزیتورهای خود را به صورت لحظه‌ای بر روی تلگرام خود دریافت کنید. خروج غیر مجاز از ناحیه روز، تأخیر در شروع کار، تعجیل در اتمام کار، ثبت سفارش، ویزیت، خاموش/ روشن کردن GPS و … از جمله مواردی است که در صورت انجام، از طریق تلگرام اطلاع رسانی می‌شود.

۶- ضبط صدا

از لحظه ورود به فروشگاه تا اتمام ویزیت صدای ویزیتور به صورت خودکار ضبط شده و فایل ضبط شده در پنل مدیریتی قابل دانلود می‌باشد. همچنین در صورت فعال شدن ماژول تلگرام، صداهای ضبط شده را می‌توانید بر روی تلگرام دریافت کنید.