حریم خصوصی

رعایت حریم شخصی کاربران برای سلین بسیار حائز اهمیت است. در این متن نحوۀ ذخیره‌سازی و استفادۀ سلین از اطلاعاتی که در نتیجه استفادۀ کاربران از خدمات سلین در سامانۀ سلین ثبت می‌شود شرح داده شده است.

جمع‌آوری اطلاعات

اطلاعاتی که شما مستقیما در سلین ثبت می‌کنید

بخشی از اطلاعاتی که سلین ذخیره می‌کند اطلاعاتی است که شما به صورت مستقیم در فرآیند ثبت نام و ارسال سفارش در سامانه ثبت می‌کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، آدرس، آدرس پست الکترونیکی و اطلاعاتی از این دست می‌باشد.

اطلاعاتی که در نتیجه استفاده شما از سرویس ذخیره می‌شود

علاوه بر اطلاعاتی که شما به صورت مستقیم در سامانه ثبت می‌کنید، برخی از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفادۀ شما از سرویس تولید می‌شود نیز در سلین ذخیره خواهد شد. این اطلاعات در زیر شرح داده شده‌اند:

۱ – اطلاعات سفارش

هنگامی که شما از سرویس سلین استفاده می‌کنید اطلاعات سفارش و موقعیت مکانی مکان سفارش گیری ذخیره می‌شود.

۲ – تراکنش‌های مالی

هنگامی که شما اعتبار حساب کاربری خود در سلین را از طریق کارت‌های بانکی افزایش می‌دهید، شمارۀ تراکنش و پیگیری بانکی در سلین ثبت می‌شود. لازم به ذکر است، با توجه به اینکه تمامی تراکنش‌های مالی از طریق سامانه‌های بانکی صورت می‌گیرد، سلین در فرآیند انتقال وجه و یا افزایش اعتبار از طریق کارت‌های بانکی هیچ‌گونه دسترسی به اطلاعات کارت بانکی شما ندارد.

نحوه استفاده از خدمات

سلین ممکن است اطلاعات مربوط به نحوه استفاده کاربران از نرم‌افزار موبایل و سایت سلین را ثبت می‌کند. از این اطلاعات برای بهبود کیفیت خدمات استفاده می‌شود.

اطلاعات مربوط به دستگاه مورد استفاده و شبکه اینترنت

سلین ممکن است اطلاعات مربوط دستگاهی که شما از طریق آن از سامانه استفاده می‌کنید (تلفن همراه، تبلت و غیره) از جمله نوع دستگاه، سیستم عامل، مشخصات سخت افزاری و همچنین اطلاعات مربوط به روش اتصال شما به اینترنت از جمله شبکه 3G، وای‌فای (WiFi) و غیره را ذخیره کند.

استفاده از اطلاعات

اطلاعاتی که در سلین ذخیره می‌شود در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد و استفادۀ کاربر فروشنده یا کاربر خریدار از سرویس سلین به منزلۀ قبول و اعطای اختیار به سلین جهت استفاده و بهره‌برداری از اطلاعات فوق الاشعار به شرح زیر می‌باشد:

  • ارائه، نگهداری و بهبود کیفیت خدمات؛
  • برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده جهت تسهیل فرآیند سفارش گذاری
  • ارتباط سلین با خریدار جهت اطلاع‌رسانی، کنترل کیفی، بررسی شکایات و غیره؛
  • شخصی‌سازی سرویس برای هر کاربر شامل ارائه پیشنهادهای ویژۀ هر کاربر؛
  • بدیهی است مسئولیت حفظ و نگهداری از تمامی اطلاعات فوق الاشعار برعهده سلین می باشد؛ به نحوی که هیچ شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی غیر ذیصلاح حق دسترسی به اطلاعات مذکور را نخواهد داشت. صرفاً در صورتی که طبق درخواست و یا صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، اطلاعات کاربر خریدار و یا کاربر فروشنده – اعم از اینکه به صورت مستقیم از سوی ایشان و یا به صورت خودکار جمع آوری و ضبط شده باشد – مطالبه شود، سلین موظف به ارایۀ اطلاعات درخواستی به مراجع مذکور خواهد بود.