راهکار پیشرفته سفارشگیری آنلاین از مشتریان
برای تولیدکنندگان توزیعکنندگان واردکنندگان نمایندگان فروش شرکتهای پخش و مصرفکنندگان
سلین یک ابزار کارآمد و مفید، جهت نزدیک تر شدن، هدفمندتر شدن و کوتاه تر شدن ارتباط تأمینکنندگان (یا تولیدکنندگان) با خردهفروشان (یا نمایندگان) است. همچنین تأمینکنندگان و یا فروشندگان میتوانند از این بستر در قالب (سلین مارکت) برای ارتباط مستقیم با مصرفکنندگان استفاده کنند.
این محصول با توجه به نیازهای جدید سازمان های فروش، هزینه های بالای بخش های ویزیتوری، بهینه سازی آن ها به یک سازمان فروش موفق و روش های نوین فروش در دنیا، تولید شده و در نوع خود محصولی جذاب و کاربردی است. این محصول با امکان سفارش گیری مستقیم از مشتریان یک سازمان و یا یک فروشگاه در قالب پلتفرم اشتراکی و اختصاصی، قابل ارائه می باشد.
در این بستر ارتباطی امکاناتی از قبیل:
ثبت سفارش برای تأمین کننده و فروشندگان، اعلام بازخورد، اطلاعرسانی آفرها و تخفیفات دورهای، معرفی محصولات جدید و… فراهم شده است. امکان برقراری ارتباط و انتقال سفارشات در قالب پیش فاکتورهای نرم افزارهای حسابداری منتخب نیز موجود است. همچنین ورود و بروزرسانی کالاها، مشتریان، موجودی ها و… از طریق این بستر انجام می شود.
سفارشات خود را بیواسطه و مکانیزه از مشتریان خود دریافت کنید
تجربه خرید مستقیم از کمپانی را برای مصرفکنندگان حوزه فعالیت خود به ارمغان بیاورید
تمامی فعالیت ها و سفارشات مشتریان خود را از طریق پنل مدیریت تحت وب کنترل کنید. گزارشات داشبورد مدیریتی برای اطلاع از میزان مشتریان فعال، میزان فروش در بازه های زمانی مختلف، نمودارهای مقایسه ای روی برندهای مختلف، بررسی عدم فعالیت مشتریان و… از امکانات پنل مدیریت می باشد
در صورت نیاز به مشاوره فرم درخواست را تکمیل کنید
با کارشناسان ما تماس بگیرید