بلاگ

27 فروردین 1403

گزارش همایش تحول در صنعت پخش با پلتفورم سامیان سافت

در دنیای امروز، صنعت پخش با چالش‌های متعددی روبرو است. رقابت فشرده، افزایش هزینه‌ها و انتظارات روزافزون مشتریان، فقط برخی از این چالش‌ها هستند. برای غلبه […]
28 آبان 1402

استفاده از نرم افزار آی اوردر در کاله عراق

  راهکار پخش مویرگی آی اوردر برای پخش محصولات هولدینگ صنایع غذایی سولیکو کاله در عراق برای دریافت مشاوره درمورد امکانات و ویژگی های نرم افزار […]
28 آبان 1402

مرچندایزر کیست؟

مرچندایزر یا بازارپرداز عضوی از نیروهای فروش و یا واحد مارکتینگ سازمان یا برند است که فضای فروشگاه را به گونه‌ای سازمان‌دهی می‌کند که از برنامه‌ها […]
28 آبان 1402

مرچندایزینگ چیست؟

مرچندایزینگ یا بازارپردازی، مجموعه فرآیندهایی در محل فروشگاه برای ترغیب بیشتر مشتریان به خرید است. این فرآیندها می‌توانند در قالب چیدمان کالا، کانترهای فروش محصولات، بنرهای […]
28 آبان 1402

استفاده از نرم افزار آی اوردر در نیوآ ایران

راهکار پخش مویرگی آی اوردر برای شرکت پخش شکوفا منش، نمایندگی رسمی پخش محصولات آرایشی بهداشتی Nivea در ایران راهکار پخش مویرگی آی اوردر برای شرکت پخش شکوفا […]
28 آبان 1402

معرفی عملکرد نرم افزار پخش مویرگی آی اوردر

مراحل و روند انجام فرآیند سفارشگیری با نرم افزار پخش مویرگی iOrder با امکانات، ویژگی‌ها و مراحل استفاده از نرم افزار پخش مویرگی آی اوردر در […]
28 آبان 1402

رفع چالش‌های فروش با نرم افزارهای پخش مویرگی

مردم عموماً در برابر تغییرات مقاومت می‌کنند و ترحیج می‎‌دهند به آنچه شناخت کافی از آن دارند پایبند باشند و تا زمانی که به مشکلی برنخورند […]
28 آبان 1402

بررسی همخوانی نیازهای سازمان با نرم افزار فروش

مهم‌ترین دلیل استفاده از نرم افزارها برای انجام یک فرآیند، سهولت، دقت و سرعت بخشی به آن فرآیند است. اما در مواردی نرم افزارها از پس […]
28 آبان 1402

نکات مهم در استفاده از نرم افزارهای سفارشگیری

اگر یک برند کالای مصرفی یا عمده فروش هستید، احتمالاً تا اکنون بارها در مورد چگونگی رشد تجارت خود فکر کرده‌اید. بهترین راه برای افزایش فروش، […]