صفحه اصلی
معرفی
راهکارها
راهکار شرکت های پخش محصولات غذایی، نوشیدنی و لبنی
راهکار شرکت های پخش آرایشی و بهداشتی و سلولزی
راهکار شرکت های پخش روانکارها و فراورده های نفتی
ماژول ها
نسخه ها
دانلود
پایگاه دانش
درخواست دمو
ورود به پنل مدیریت
تماس با ما
✕
پایگاه دانش
۱۰ آبان ۱۳۹۹
۱۰ آبان ۱۳۹۹
نرم افزارهای پخش مویرگی مبتنی بر Android / iOS و افزایش بهرهوری در فروش
در دهه اخیر با رشد بدون توقف فناوری شاهد حضور و رواج استفاده از سیستم عامل های هوشمند (Android و
[…]
۲۸ مهر ۱۳۹۹
۲۸ مهر ۱۳۹۹
استفاده از نرم افزار آی اوردر در کاله عراق
راهکار پخش مویرگی آی اوردر برای پخش محصولات هولدینگ صنایع غذایی سولیکو کاله در عراق برای دریافت مشاوره درمورد امکانات
[…]
۱۴ مهر ۱۳۹۹
۱۴ مهر ۱۳۹۹
مرچندایزر کیست؟
مرچندایزر یا مسئول چیدمان عضوی از نیروهای فروش و یا واحد مارکتینگ سازمان یا برند است که فضای فروشگاه را
[…]
۱۳ مهر ۱۳۹۹
۱۳ مهر ۱۳۹۹
مرچندایزینگ چیست؟
مرچندایزینگ یا بازارپردازی، مجموعه فرآیندهایی در محل فروشگاه برای ترغیب بیشتر مشتریان به خرید است. این فرآیندها میتوانند در قالب
[…]
۷ مهر ۱۳۹۹
۷ مهر ۱۳۹۹
استفاده از نرم افزار آی اوردر در نیوآ ایران
راهکار پخش مویرگی آی اوردر برای شرکت پخش شکوفامنش، نمایندگی رسمی پخش محصولات آرایشی بهداشتی Nivea در ایران برای دریافت
[…]
۱۵ شهریور ۱۳۹۹
۱۵ شهریور ۱۳۹۹
معرفی عملکرد نرم افزار پخش مویرگی آی اوردر
مراحل و روند انجام فرآیند سفارشگیری با نرم افزار پخش مویرگی iOrder با امکانات، ویژگی ها و مراحل استفاده از
[…]
۱۲ شهریور ۱۳۹۹
۱۲ شهریور ۱۳۹۹
نرم افزارهای پخش مویرگی چگونه چالش های فروش را برطرف میکنند؟
مردم عموماً در برابر تغییرات مقاومت می کنند و ترحیج می دهند به آنچه شناخت کافی از آن دارند پایبند
[…]
۲ شهریور ۱۳۹۹
۲ شهریور ۱۳۹۹
آیا نرم افزار فروش شما با نیازهای شما همخوانی دارد؟
مهمترین دلیل استفاده از نرم افزارها برای انجام یک فرآیند، سهولت، دقت و سرعت بخشی به آن فرآیند است. اما
[…]
۲۷ مرداد ۱۳۹۹
۲۷ مرداد ۱۳۹۹
نکات مهم در استفاده از نرم افزارهای سفارشگیری
اگر یک برند کالای مصرفی یا عمده فروش هستید، احتمالاً تا اکنون بارها در مورد چگونگی رشد تجارت خود فکر
[…]
۲۵ خرداد ۱۳۹۹
۲۵ خرداد ۱۳۹۹
کاتالوگ دیجیتال چگونه فروش شما را افزایش خواهد داد؟
تصور کنید کاتالوگی در دست نیروهای فروش شماست که سریع، به روز و کارآمد است و آنها میتوانند از میان
[…]
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
روش های افزایش فروش در بحران های بازار
اصولا بیشتر خریداران روش خرید خود را با تغییر شرایط اقتصادی (رونق به رکود و بالعکس) تغییر می دهند. در
[…]
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
چهار روش برای افزایش فروش
اگر کسب و کاری را شروع کرده اید و مشتریانی دارید، این امکان وجود دارد که افزایش فروش داشته باشید.
[…]
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
بازاریابی دیجیتال چیست؟
بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانالهای دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام میشود. در این
[…]
سوالی دارید؟
با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در
WhatsApp
پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در
چند دقیقه پاسخ می دهیم
لطفاً برای شروع گفتگو جدید ، ابتدا
قوانین
ما را بپذیرید!
خانم مشهدی
میتونم کمکتون کنم؟
آقای بصیری
میتونم کمکتون کنم؟