پایگاه دانش

۱۰ آبان ۱۳۹۹

نرم افزارهای پخش مویرگی مبتنی بر Android / iOS و افزایش بهره‌وری در فروش

در دهه اخیر با رشد بدون توقف فناوری شاهد حضور و رواج استفاده از سیستم عامل های هوشمند (Android و […]
۲۸ مهر ۱۳۹۹

استفاده از نرم افزار آی اوردر در کاله عراق

راهکار پخش مویرگی آی اوردر برای پخش محصولات هولدینگ صنایع غذایی سولیکو کاله در عراق برای دریافت مشاوره درمورد امکانات […]
۱۳ مهر ۱۳۹۹

مرچندایزینگ چیست؟

مرچندایزینگ یا بازارپردازی، مجموعه فرآیندهایی در محل فروشگاه برای ترغیب بیشتر مشتریان به خرید است. این فرآیندها می‌توانند در قالب […]
۷ مهر ۱۳۹۹

استفاده از نرم افزار آی اوردر در نیوآ ایران

راهکار پخش مویرگی آی اوردر برای شرکت پخش شکوفامنش، نمایندگی رسمی پخش محصولات آرایشی بهداشتی Nivea در ایران برای دریافت […]
۱۵ شهریور ۱۳۹۹

معرفی عملکرد نرم افزار پخش مویرگی آی اوردر

مراحل و روند انجام فرآیند سفارشگیری با نرم افزار پخش مویرگی iOrder با امکانات، ویژگی ها و مراحل استفاده از […]
۱۲ شهریور ۱۳۹۹

نرم افزارهای پخش مویرگی چگونه چالش های فروش را برطرف می‌کنند؟

مردم عموماً در برابر تغییرات مقاومت می کنند و ترحیج می دهند به آنچه شناخت کافی از آن دارند پایبند […]
۲ شهریور ۱۳۹۹

آیا نرم افزار فروش شما با نیازهای شما همخوانی دارد؟

مهمترین دلیل استفاده از نرم افزارها برای انجام یک فرآیند، سهولت، دقت و سرعت بخشی به آن فرآیند است. اما […]
۲۷ مرداد ۱۳۹۹

نکات مهم در استفاده از نرم افزارهای سفارشگیری

اگر یک برند کالای مصرفی یا عمده فروش هستید، احتمالاً تا اکنون بارها در مورد چگونگی رشد تجارت خود فکر […]
۲۵ خرداد ۱۳۹۹

کاتالوگ دیجیتال چگونه فروش شما را افزایش خواهد داد؟

تصور کنید کاتالوگی در دست نیروهای فروش شماست که سریع، به روز و کارآمد است و آنها می‌توانند از میان […]
۲۰ مرداد ۱۳۹۸

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود. در این […]