پس از توسعه سازمان های فروش و بهبود عملکرد آن ها، جذب مشتریان و رونق کسب و کار، بزرگترین نگرانی مدیران کسب رضایت مشتریان حین فروش و پس از فروش می باشد.
بالا نگه داشتن و کسب رضایت حداکثری مشتریان و ارائه خدمات درست و به موقع فنی و پس از فروش به آنان از یک سو و نگهداشت این فرایند در کنار سایر فرایند های سازمان ، ضرورت حضور ERP ها را در این صنعت مهم ضروری می سازد.
کنترل درخواست ها، زمان بندی آن ها، کنترل رفتارهای ارائه شده به مشتری، تکمیل فرم های نظرسنجی به صورت آنلاین و تحلیل آن ها، کنترل مراکز ارائه خدمات شامل عملکرد و هزینه های آن ها، کنترل کیفیت محصولات رفع عیب شده و یا خدمات ارائه شده از اهم موارد ارائه شده در این راهکار است. در کنار شما هستیم تا در صورت راه اندازی این بخش در سازمانتان، همواره به روز و شاهد خشنودی مشتریان و وفاداری آنان به خود باشید.