راهکار خدمات فنی و پس از فروش

مشتریان خود را خشنود سازید...

پس از توسعه سازمان های فروش و بهبود عملکرد آن ها، جذب مشتریان و رونق کسب و کار، بزرگترین نگرانی مدیران کسب رضایت مشتریان حین فروش و پس از فروش می باشد.
بالا نگه داشتن و کسب رضایت حداکثری مشتریان و ارائه خدمات درست و به موقع فنی و پس از فروش به آنان از یک سو و نگهداشت این فرایند در کنار سایر فرایند های سازمان ، ضرورت حضور ERP ها را در این صنعت مهم ضروری می سازد.
کنترل درخواست ها، زمان بندی آن ها، کنترل رفتارهای ارائه شده به مشتری، تکمیل فرم های نظرسنجی به صورت آنلاین و تحلیل آن ها، کنترل مراکز ارائه خدمات شامل عملکرد و هزینه های آن ها، کنترل کیفیت محصولات رفع عیب شده و یا خدمات ارائه شده از اهم موارد ارائه شده در این راهکار است. در کنار شما هستیم تا در صورت راه اندازی این بخش در سازمانتان، همواره به روز و شاهد خشنودی مشتریان و وفاداری آنان به خود باشید.

ماژول های قابل افرودن به صورت انتخابی

ماژول های قابل افرودن به صورت انتخابی

لینک های مفید

سایر محصولات

iorder
iform
masterwms
sellin

نسخه ها

نرم افزار imaster
نرم افزار imaster
masterstudio

راهکارها

سامیان سافت

اطلاعات تماس

021-88879764
www.samiansoft.ir
sales@samiansoft.com
تهران، میرداماد، بین آفریقا و ولیعصر، پلاک ۳۱۱، طبقه ۶، واحد ۱۱
سامیان سافت

اطلاعات تماس

021-88879764

www.samiansoft.ir

sales@samiansoft.com

تهران، میرداماد، بین آفریقا و ولیعصر، پلاک ۳۱۱، طبقه ۶، واحد ۱۱

راهکارها

نسخه ها

نرم افزار imaster
نرم افزار imaster
masterstudio

سایر محصولات

iorder
iform
masterwms
sellin

لینک های مفید