راه‌کار پخش و توزیع

استفاده از تکنولوژی (خصوصاً ابزارهای دیجیتال) در فروش یکی از راه‌کارهای موفقیت کسب‌وکارهای دنیا طی سال‌های اخیر بوده است. رونق هر کسب‌وکار از عملیات فروش آن ناشی می‌شود و عمده‌ترین دغدغه مدیران شرکت‌های پخش، ساماندهی سیستم فروش سازمان است. راه‌کار اتوماسیون نیروهای فروش (SFA) به مجموعه نرم‌افزاهایی اطلاق می‌شود که وظیفه مدیریت و نظارت بر عملکرد نیروهای فروش را به عهده دارند و به فروشندگان حرفه‌ای سازمان‌های B2B در انجام مسئولیت‌هایشان کمک می‌کند. این نرم‌افزارها با تمرکز بر مدیریت سفارش‌گیری، برنامه‌ریزی عملکرد نیروهای فروش، ثبت اطلاعات و سابقه‌ی مشتری و ردگیری فعالیت‌های ویزیتورها روی بهبود کارایی پرسنل فروش تمرکز دارد. از سایر مزایای این سیستم می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه، بهبود فرآیندها، افزایش رضایت کارکنان و مشتریان و توسعه سهم بازار اشاره کرد.

استفاده از تکنولوژی و ابزارهای دیجیتال در فروش یکی از راه‌کارهای موفقیت کسب و کارهای دنیا طی سال‌های اخیر بوده است. نرم‌افزار iOrder کمک می‌کند تا نیروهای بازاریاب با برنامه‌ی فکر شده و اطلاع کامل از وضعیت حساب مشتری و موجودی انبار به سراغ فروشگاه‌ها بروند و سفارشات دریافت شده را بدون اتلاف زمان، به مرکز ارسال کنند. امروزه شرایط فروش بسیار فشرده و گسترده شده است و دیگر رقابت صرفاً بر سر کیفیت، قیمت، شرایط تسویه و تخفیفات نیست بلکه برگ برنده‌ای به نام ابزار و زیرساخت فروش نیز اثر قابل توجهی در پیروزی یک کسب و کار نسبت به رقبا دارد.

شرکت کاله‌ی عراق، با به کارگیریِ محصول iOrder، فروش خود را در کمتر از یک سال بیش از ۶۰ درصد افزایش داد و به جایگاهی متمایز نسبت به رقبا رسید؛ محصولات iForm و ماژول توزیع، قطعات دیگری از پازل موفقیت کاله در عراق هستند.

برخی از مشتریان راه‌کار پخش سامیان سافت

مشتریان
کاله
مشتریان
سن ایچ
مشتریان
گلنان پوراتوس
مشتریان
استدلر
کارنو اندیشان ماد
کارنو
مشتریان
پرینسلی
مشتریان
هیوندای اکس تیر
لیکومولی
لیکومولی
مشتریان
آرکارنسیل
مشتریان
بازرگانی صادق
مشتریان
دنیل رژ
مشتریان
براون
مشتریان
کلیون
کرم الحاتم
کرم الحاتم
مشتریان
سینا پروتئین
مشتریان
بریتکس
مشتریان
مارال
مشتریان
برند آرایشی مک
پیکاسو
پیکاسو
مشتریان
جمال
مشتریان
کنویس
مشتریان
ووچه
مشتریان
الخاطره
مشتریان
سو واش
رینوزیت
رینوزیت
مشتریان
اسکار
مشتریان
نیوا
امیرالازدهار
امیر الازدهار
مشتریان
بابلیس
مشتریان
ایران زاک
مشتریان
هشت در چهار
مشتریان
پرومکس

راه‌کار مدیریت فروشگاه

مدیریت بیش از ۵۰ شعبه با ۳ برند پوشاک در سراسر کشور، حاصل به کارگیری راه‌کار خرده فروشیِ سامیان‌سافت و پیاده‌سازی نرم‌افزار Master در مجموعه بانی مُد (برندهای Baleno و Samuel & Kevin) بوده است.

صنعت خرده فروشی ایران به سرعت در حال رشد است و هر روز خبر تازه‌ای از افتتاح یک مجتمع تجاری، بازگشایی یک هایپرمارکت جدید و یا ورود یک برند جدید پوشاک در بازار را می‌شنویم. پروژه‌های خرده‎فروشی (Retail) به خاطر حجم بالای تراکنش‌ها و انبوه مخاطب، ضرورتِ وجود یک راه‌کار مناسب مبتنی بر فناوری را بیش از هر صنعت دیگری ایجاب می‌کند و هرگز نمی‌توان با روش‌های سنتی، بازارهای پر ازدحامِ نوین را مدیریت کرد.

برخی از مشتریان راه‌کار خرده‌فروشی سامیان‌سافت

مشتریان
لیلیان مد
مشتریان
دبنهامز
مشتریان
صفا رایحه
مشتریان
دلسی
مشتریان
پاتر
مشتریان
دی مارت
مشتریان
چرم نفیس
مشتریان
وادین کوک
مشتریان
بال کافه
مشتریان
هلنسا
مشتریان
اچ اند ام
مشتریان
گامبرون
 
مشتریان
هنگ تن
مشتریان
فروشگاه زنجیره‌ای تارا
مشتریان
پونت روما
مشتریان
فین گستر
 

راه‌کار مدیریت انبار

بر کسی پوشیده نیست که انبار یکی از مهمترین و استراتژیک‌ترین نقاط هر سازمانی است و بهینه بودن موجودی، و روال ورود و خروج کالاها یکی از بزرگترین دغدغه‌های تمامیِ سازمان‌های بزرگ در دنیاست. پاسخ فناوری امروز به نیازهای گوناگون و در حال رشد انبارداری، سیستم جامع مدیریت انبار (WMS) است که به سازمان یا شرکت شما کمک می‌کند تا کلیه امور و فرآیندهای مربوط به انبار را از لحظه ورود مواد اولیه، محصول نیمه‌ساخته و یا نهایی تا زمان خروج از انبار کنترل و مدیریت کنید.

با درنظر گرفتن اینکه مقدار قابل توجهی از سرمایه و دارایی‌ کسب‌وکارها دراین بخش است، استفاده از سیستم‌های مدیریت انبار (WMS) برای کنترل متمرکز و بهینه آن ضروری می‌نماید. مدیریت موجودی و چیدمان کالا، جورچینی اقلام، انبارگردانی و پیاده سازی فرآیندها براساس استانداردهای معمول انبارداری همچونFIFO ،FEFO و LIFO از جمله مزایای سیستم‌های مدیریت انبار است.

نرم‎افزار MasterWMS راه‌کار جامع سیستم مدیریت انبار است که در سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی گردید. طی این سال‎ها بهبود مستمر سیستم با توجه به نیاز های مشتریان و استفاده از تکنولوژی‌های روز از جمله PDA ، RFID و … تجربه ارزشمندی را برای تیم سامیان‌سافت به ارمغان آورده است. راه‌کار MasterWMS حاصل همکاری تیم‌های فنی، تحلیل و استقرار است که در شناخت الزامات، تشخیص راه‌حل و اجرا و بهینه سازی فرآیندهای انبارداری تخصص دارند. معماری سیستم به شما کمک می‌کند از نرم‌افزار هم به صورت مستقل و هم به شکل یک‌پارچه با سیستم جامع مدیریت منابع سازمانی (ERP) استفاده کنید.

با اجرای راه‌کار مدیریت انبار شرکت سامیان‌سافت، خطاهای ورود و خروج کالا در انبار بزرگ شرکت شکوفامنش (محصولات نیوآ، بیول، فیلیپس و …) به کمتر از ۱% رسید و مدت زمان انبارگردانی سالانه ۷۰% کاهش پیدا کرد. همچنین نیروهای انبار می‌توانند به جای حقوق ثابت، پورسانت بر مبنای عملکرد دریافت کنند.

برخی از مشتریان راهکار مدیریت انبار سامیان‌سافت

شکوفا
شکوفا
محیا دارو
محیا دارو
مشتریان
آرین کیمیا تک
مشتریان
بانی مد
مشتریان
لیلیان مد
مشتریان
دی مارت
مشتریان
براون
مشتریان
فروشگاه زنجیره‌ای تارا