دورهمی آخر سال سامیان سافت

دورهمی آخر سال سامیان سافت

دورهمی آخرسال سامیان سافت

امسال هم به رسم هر سال، به پاس قدردانی از زحمات تک تک بچه های تیم و استقبال از بهار زیبا، دورهمی آخر سال سامیان سافت را داشتیم؛ البته با حضور دو میهمان عزیز؛

دو نفر از اعضای خوب تیم استقرار که قبول زحمت کردند و از تهران به جمع ما اضافه شدند. جمع ما با حضورشان، رنگ و بوی دیگری گرفت و از همه مهم‌تر بالاخره توانستیم این دو عزیز را به صورت واقعی و با کیفیت و وضوح 4k کنارمان داشته باشیم نه از پشت لنز دوربین جلسات آنلاین!

خجسته باد قدم های سبز بهار …

یه تشکر صمیمانه و از ته دل هم از مدیریت واحد منابع انسانی سامیان داریم که با وجود مشغله زیاد آخر سال، کل زحمت هماهنگی این دورهمی و رزرو و …. همه و همه به دوش ایشون بود.
ممنون بابت روز خوبی که برامون ساختین …

جا داره یه تشکر جانانه هم از تیم فرنو داشته باشیم که چندین و چند بار میزها رو جابجا کردن تا ما بتونیم این جشن رو دور هم و سر یه میز باشیم.
مرسی از صبوری و همدلیتون.

پیش به سوی شروع قرن جدید با کلی آرزوی خوب برای همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/samianso/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:34 Stack trace: #0 /home/samianso/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(658): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/samianso/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/samianso/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 34