کنترل و ردیابی ویزیتور و بازاریاب

کنترل و ردیابی ویزیتور و بازاریاب

اگر شما مدیر یا سرپرست بازاریابی یک کسب و کار هستید و هنوز با روش‌های سنتی بازاریابی کار می‌کنید، حتما یکی از دغدغه‌های اصلیتان، مدیریت صحیح ویزیتورها و نیروهای فروشتان است. احتمالا تا به الان مشکلات زیادی با ویزیتورها، مسیرهای حرکت، مشتریان ویزیت شده و … داشتید و کمبود امکان کنترل و ردیابی ویزیتور و بازاریاب، گزارش گیری آنی از فعالیت روزانه و مسیر حرکت بازاریاب‌ها، کنترل و نظارت لحظه به لحظه آن ها را حس کردید.

یا احتمالا برای شما پیش آمده که محدوده‌ای که به صورت دستی روی نقشه و برای هر بازاریاب تعیین کردید با محدوده‌ دیگر بازاریاب‌ها تداخل داشته باشد، یا حتی یک مشتری توسط چند بازاریاب مختلف پرزنت شده باشد. همه این دغدغه ها و مسائل با یک برنامه مناسب برای مسیربندی ویزیتور پاسخ داده می شود.
یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ماژول‌های نرم افزار پخش مویرگی iOrder، امکان رهگیری مسیر ویزیتورها به صورت آنی و لحظه‌ای است. در این نرم افزار با استفاده از جی پی اس (GPS) آمار و محل کلیه مشتریان بر روی نقشه قابل مشاهده است و همچنین شما به عنوان سرپرست بازاریابی می‌توانید قبل از شروع به حرکت بازاریاب‌ها لوکیشن و مکان مشتری‌های مختص به هر ویزیتور را روی نقشه مشخص کنید و برای هر ویزیتور محدوده مشخصی تعریف کنید.

نمایی از ردیابی ویزیتور در نرم افزار iOrder

مسیربندی ویزیتور که اصطلاحا به آن تور ویزیت هم گفته می شود، مهم ترین قدم برای شروع عملیات پخش مویرگی است و اگر به درستی انجام نشود مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت. انجام این کار که امروزه به کمک نرم افزارهای مرتبط مانند نرم افزار iOrder انجام می شود، کار را به مراتب ساده تر و امکان بروز خطا و مشکل را کمتر کرده است.

مدیر تیم فروش با توجه به منطقه هدف، تعداد بازاریاب و ویزیتور و محدودیت منابع و زمان، بازار هدف را به چند بخش تقسیم می‌کند و هر منطقه به یک ویزیتور (با توجه به میزان حرفه ای بودن ویزیتور و تعداد مشتریان در آن منطقه) اختصاص پیدا می‌کند. این کار باعث می شود که هر بازاریاب منطقه تحت عملیات و مشتریان خود را می شناسد و از آنجایی که ویزیتور تمام این اطلاعات را به صورت آنلاین روی گوشی یا تبلت هوشمند خود دارد، امکان اختلال خیلی کمتر شده و مدیر و سرپرست تیم بازاریابی نیز همیشه امکان رصد ویزیتورها را دارد.

همچنین شما به عنوان سرپرست تیم فروش با امکان ضبط صدا که در نرم افزار iOrder وجود دارد می توانید مکالمات بین ویزیتور و مشتری را کامل در پنل خود داشته باشید.

اگر مایلید درباره نرم افزار iOrder اطلاعات بیشتری کسب کنید و کامل با تمامی ماژول‌ها و امکانات آن آشنا شوید، به لینک زیر مراجعه کنید:
نرم افزار iOrder

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *