سامیان سافت در چهارمین نمایشگاه بین المللی Iran Retail Show

سامیان سافت در چهارمین نمایشگاه بین المللی Iran Retail Show

سامیان سافت در چهارمین نمایشگاه iran retail show

سامیان سافت در چهارمین نمایشگاه بین المللی Iran Retail Show که می توان از آن را به عنوان بزرگترین گردهمایی گروه های خرده فروشی ایران در کشور نام برد، حضور دارد. در این رویداد که برای چهارمین بار برگزار می‌شود، شرکت کنندگانی از کشورهای همسایه نیز حضور خواهند داشت.

نمایشگاه خرده فروشی ایران بزرگترین و ارزشمندترین رویداد نمایشگاه خرده فروشی و همچنین بزرگترین و پیشروترین رویداد آموزش و توسعه حرفه ای مستمر در حوزه خرده فروشی در ایران و منطقه است و مکانی مناسب برای دریافت جدیدترین اطلاعات، روش های جدید و برنامه های آموزشی گسترده ایران خرده فروشی با بالاترین استانداردهای ممکن است. در زمینه کار حرفه‌ای این نمایشگاه به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا از بین طیف گسترده‌ای از خدمات و محصولات از مجموعه‌های فوق العاده شرکت‌های پیشرو در این صنعت انتخاب کنند.

چرا باید در نمایشگاه خرده فروشی ایران شرکت کنید؟

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه اخبار علمی در زمینه خرده فروشی است که موجب ارتقای علم و دانش فعالان این عرصه در کشور می شود. همانطور که می‌دانید بازار ایران با توجه به جمعیت زیاد همواره بازار بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی برای عرضه محصول است. همچنین از نظر جغرافیایی همسایگان زیادی دارد که همواره در روابط اقتصادی هستند و تجار و بازرگانان زیادی با توجه به سطح کیفی بالای نمایشگاه‌های ایران نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرارداد و جلسات به نمایشگاه خرده فروشی ایران مراجعه می‌کنند.
یکی از مهم ترین گزینه‌های همکاری مستقیم، انجمن خرده فروشی ایران در این نمایشگاه است. این انجمن چند سالی است که در ایران فعال است و تا به امروز توانسته خدمات گسترده ای را در این زمینه ارائه دهد.
توجه به نکات لازم و جلوگیری از نقاط ضعف در برگزاری نمایشگاه و کنگره خرده فروشی ایران با استفاده از تجربیات غرفه داران و شرکت کنندگان در نمایشگاه به موفقیت شما در نمایشگاه خرده فروشی ایران و رسیدن به اهداف مورد نظر در این نمایشگاه کمک شایانی می کند.

چرا باید از نمایشگاه خرده فروشی ایران بازدید کنید؟

نمایشگاه خرده فروشی ایران یکی از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه‌های منطقه در این زمینه است. این نمایشگاه دارای تنوع بسیار بالایی در محصولات و خدمات می‌باشد که شرکت کنندگان آن از سراسر جهان و با آخرین تکنولوژی و محصولات در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند. شما می‌توانید در این نمایشگاه با جدیدترین ابزار و تجهیزات تکنولوژی که از سراسر جهان آمده است، آشنا شوید.

همیشه مجموعه‌هایی هستند که به دنبال افراد واجد شرایط برای توزیع در منطقه هستند تا بتوانند از طریق آنها بخشی از بازار خرده فروشی ایران را در اختیار بگیرند، پس اگر در توزیع پتانسیل و توانایی خوبی دارید، شرکت در این نمایشگاه را از دست ندهید.

محل و تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو 2022

تهران ، محل دائمی نمایشگاه بین المللی ، سالن های 38B و 38C

2 مرداد تا 5 مرداد از ساعت 9 الی 16

سامیان سافت در چهارمین نمایشگاه بین المللی Iran Retail Show در سالن 38B و غرفه 42 حضور دارد. برای دیدن محل دقیق برگزاری این رویداد، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *