امروز به مناسبت روز معلم دومین پست از سری پستهای کلاسهای آموزشی سامیان را داریم.
یکی از ارزشهای هر سازمان، مشتریان آن سازمان هستند. معمولا هم اولین اصل در تیمهای پشتیبانی، مشتری مداری است و تمام سیاستهای کاری حول محور مشتری و جلب رضایت آنها مشخص میشود.
اما گاهی در پروسه پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان با چالشهایی مواجه میشویم که ممکن است این روند را کند و یا مختل کند.
برگزاری کلاس اصول حل مسئله در سامیان سافت، کمک بزرگی بود به بچههای تیمهای پشتیبانی و استقرار در حل مسائل و چالشهایی که طی روند کاری با آنها روبرو میشوند.
در پایان هم یک تشکر جانانه داریم از همه معلمین عزیز سامیان که با برگزاری دورههای این چنینی، تمام تلاششان را برای ارتقای سطح دانش اعضای تیم و در نهایت بهبود سطح کیفی خدمات مجموعه انجام میدهند.
خدا قوت