1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. بهبود فردی
  6. /
  7. برگزاری کلاس اصول حل...

برگزاری کلاس اصول حل مسئله

امروز به مناسبت روز معلم دومین پست از سری پست‌های کلاس‌های آموزشی سامیان را داریم.
یکی از ارزش‌های هر سازمان، مشتریان آن سازمان هستند. معمولا هم اولین اصل در تیم‌های پشتیبانی، مشتری مداری است و تمام سیاست‌های کاری حول محور مشتری و جلب رضایت آن‌ها مشخص می‌شود.
اما گاهی در پروسه پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان با چالش‌هایی مواجه می‌شویم که ممکن است این روند را کند و یا مختل کند.
برگزاری کلاس اصول حل مسئله در سامیان سافت، کمک بزرگی بود به بچه‌های تیم‌های پشتیبانی و استقرار در حل مسائل و چالش‌هایی که طی روند کاری با آن‌ها روبرو می‌شوند.

در پایان هم یک تشکر جانانه داریم از همه معلمین عزیز سامیان که با برگزاری دوره‌های این چنینی، تمام تلاششان را برای ارتقای سطح دانش اعضای تیم و در نهایت بهبود سطح کیفی خدمات مجموعه انجام می‌دهند.

خدا قوت

آنچه در این مطلب میخوانید !
راهکار سامیان سافت برای جمع آوری اطلاعات، سامانه فرم‌های دیجیتال – آیفرم است. در پنل...
پاسخ فناوری امروز به نیازهای در حال رشد انبارداری، سیستم جامع مدیریت انبار (WMS) است...
راهکار جامع خرده فروشی، زنجیره ای و فروشگاهی سیستم جامع فروشگاهی در دو شاخه هایپری...
استفاده از تکنولوژی (خصوصاً ابزارهای دیجیتال) در تولید و و فروش محصولات یکی از راه‌کارهای...
استفاده از تکنولوژی (خصوصاً ابزارهای دیجیتال) در فروش یکی از راه کارهای موفقیت کسب و...

"مشکلات را به ما بگویید، ما راهکار داریم!"

"آیا در حال مواجهه با مشکلات مدیریت منابع سازمانی خود هستید؟
آیا به دنبال راهکارهای نرم‌افزاری مناسب برای بهبود عملکرد و بهره‌وری سازمانی خود می‌گردید؟
ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!